torsdag den 1. januar 2009

Godt nytår!!!

Dette er Merete og Troels' rejseblog. Her vil vi løbende opdatere med beretninger om vores rejse til New Zealand/Australien.

Planen er kortfattet: at rejse til Auckland, NZ i morgen den. 1 jan (!!!), rejse nedad mod Christchurch i en halvanden måneds tid med Kiwi Ex. for dernæst at flyve til Sydney, Australien og rejse op langs østkysten i 2 måneder og hjem igen. Kl. 12 i morgen letter flyet fra Kastrup, og ca. et døgn senere lander vi i Auckland, NZ efter at have mellemlandet i London og L.A.
I Australien håber vi at mødes med Meretes bror, Carsten, og hans kæreste, som har planlagt et årslangt ophold. De videre planer for Australien er endnu ikke fastlagte.

I skrivende stund bliver nytårsraketterne fyret af uden for mit vindue, imens Margrethe II holder sin årlige nytårstale. Jeg kan derfor ikke lade være med at tænke, at vi nærmest ikke kunne have fundet et værre rejsetidspunkt. Men hvad er en nytårsaften for en rejse til den anden side af jorden? Jeg ser frem 09' mere end jeg har set frem til noget år nogensinde før :)))

Jeg vil hermed benytte lejligheden til at ønske familie og venner et GODT NYTÅR, jeg håber I vil følge os på bloggen - og nåh ja: Gud bevare Danmark!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar